Sidevisninger i alt

tirsdag den 5. december 2023

5 x Exploration Station af Stephen West

 Jeg har dykket dybt i mit garnlager og fået hele 5 sjaler ud af det - det føles godt :-) Og heldigvis er mine veninder stadig også vilde med dem, så alle er afsat på nær det på sidste foto med orange kant - hvis det lige er dig, og skal lune dine skuldre, så send mig gerne en mail på tantesoed@gmail.com :-)







På Samsø har det sneet rigtig meget de sidste dage, men nu er det vist stoppet i denne omgang :-) Ønsker alle en dejlig uge. 

Print denne artikel

2 kommentarer:

  1. Jeg kigger også ind engang imellem, og jeg må da sige at du har haft gang i strikkepindene. Sikke nogen flotte sjaler. Jeg bruger efterhånden også kun min blog, som register over hvilke bøger jeg får læst og hvor mange det bliver til om året.
    Men ind imellem tænker jeg på hvordan det går hos jer andre og så er det jo rart med et lille pip.

    SvarSlet
  2. Thank you for the thought-provoking content.

    SvarSlet

Tak fordi du havde lyst til at give dit bidrag - glæder mig til at læse det:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...