Sidevisninger i alt

lørdag den 20. juli 2013

Festival Samsø

Den legendariske uge 29 på Samsø! Så fik jeg oplevet det for første gang. Og det har mildest talt været i en fantastisk stemning. Sommer i Danmark når det er allerbedst. Musikprogrammet har været lige så imponerende, og når solen skinner fra morgen til aften og man kan høre havet bruse fra sin veranda ... så vil glæden over livet og nu'et næsten ingen ende tage.


Et hold venner i huset og et andet hold i campingvogn på min græsplæne .. børn, der ser forventningsfuldt frem til Rasmus Seebach, Marie Key, Mads Langer, Infernal osv osv - og iaften slutter TV2 det hele af ved midnatstid. Solvogn, grill og stranden er blevet flittigt brugt i pauserne.

Mig som helligt skulle arbejde i den her uge - hjemmefra. Hvordan tror du lige, det er gået med det?


Hvis du har fulgt med længe, kan du måske huske, jeg sad i lejligheden og hæklede trekanter til vimpler. Fordi jeg håbede, jeg fik solgt lejligheden og fandt mig en hus med veranda på Samsø..


Nu blev trekanter hæklet sammen og er kommet op at hænge på den veranda jeg visualiserede så mange gange ... drømme blir ikke dårligere af at blive til virkelighed!


Måltiderne er fortsat helt simple og ikke værd at blogge om - og jordbærsæsonen er meget snart slut desværre. Det blir øv ikke at kunne se de røde bær i alle vejboderne. Men i går fik jeg hevet 10 bakker i land og lagt i fryseren. Det blir man glad for en kold efterårsdag.


Min nye ovn er også blevet installeret, og den virker i hvert fald fint på en gang børnevenlige hindbærsnitter - opskriften er den gode fra Claus Meyer med mandler og vanille.

Betragt det her som et lifligt livstegn - når solen en dag ikke skinner, så hører du mere herfra:-) Håber du elsker din sommer lige så meget som mig! Print denne artikel

3 kommentarer:

  1. Dejligt med livstegn fra dig. Havde gættet, at du havde travlt med festivalen. Hindbærsnitterne ser gode ud, er opskriften på bloggen?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Elin - super rart at føle sig savnet:-) Ja, hvis du søger på "jordbærsnitter", så finder du opskriften på dejen, som klart er min favorit. Sidste gang havde jeg bare kun jordbærsylt i huset, så derfor navnet! Tak for sød hilsen

      Slet
    2. Min søn elsker hindbærsnitter, så jeg må hellere prøve at lave dem til ham på et tidspunkt.

      Slet

Tak fordi du havde lyst til at give dit bidrag - glæder mig til at læse det:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...