Sidevisninger i alt

søndag den 9. februar 2014

Et tiltrængt bypust:-)

Det virker hver gang - når jeg er helt tæt på at få ø-kuller og ikke ved, hvad der er op og ned på det her sted, så hjælper en tur til mit gamle hood og gode gamle venner bare så meget:-) Så det her er mest ment som livstegn, fordi jeg har været fraværende nogle dage.

Jeg skulle lige se at komme til min gamle læge i Kbh., som jeg heldigvis ikke har haft brug for i over et år. Det årlige tjek med blodprøver, vitamintest osv skal altså passes:-) Så det udgjorde "undskyldningen" for at komme afsted, selv om jeg næsten ikke synes, jeg havde tid.


Gamle venner er bare så dejligt - masser af nærvær, kærlig lytten, udveksling af tanker og update på det hele. Så fyldt op af omsorg og kærlig samtale (og med lægebesøget godt overstået) futtede jeg til mit gamle hood på Frederiksberg. En spontan tid hos min mangeårige thai-massør - ahh, sådan 1½ time i selskab med den her søde dame, og man svæver videre i byen. Jeg kan varmt anbefale hende her, hvis du er i nærheden af Godthåbsvej.

På væggen ofres frugt, blomster, brød, levende lys og røgelse:-)


Lykkebringende elefanter på væggen. smukt redt op og varme i underlaget .... ahhh...


Inden afgang flere søde gamle veninder - mødtes med dem hos Lucky Sushi på Hundige Strandvej - super lækker susbi og sticks, som vi delte i al venskabelighed...


Flere lækkerier - uhm med lune, sprøde rejer i midten:-)


Vi snakkede så meget, at jeg glemte at kigge på uret, og næsten kom for sent afsted til at nå dagens sidste færge! Øv, ikke sjovt at køre så stresset afsted - men venskaber varmer så meget, så nu er jeg klar igen til lidt ø-kultur, som godt kan kræve sin kvinde indimellem! Print denne artikel

2 kommentarer:

  1. Jeg er altid i nærheden af Godthåbsvej, så hvad nr holder hun til i? :)

    SvarSlet
  2. Uha, jeg finder lige ud af det og vender tilbage

    SvarSlet

Tak fordi du havde lyst til at give dit bidrag - glæder mig til at læse det:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...