Sidevisninger i alt

onsdag den 5. juni 2013

Jeg glemmer helt at vise dig ....

.... lidt fra håndarbejdshjørnet:-) Det er nu ikke fordi, der sker det store på den front! Tiden er bare ikke meget til det. Meeenn, jeg har nu altid gang i små ting....


Måske husker du, at min første vinter i det gamle hus var hundehamrende kold! Som i rigtig koldt!!! Siden er varmesystemet ændret, og det gamle hus hulmursisoleret, så næste vinter blir forhåbentlig noget andet. Jeg har ikke før forstået det dér med hjemmestrikkede sokker... det gør jeg efter første vinter på landet! Så bl.a. er jeg påbegyndt en produktion af låne-sokker:-) Sådan at næste vinter er her en kurv fuld af hygge-sokker i alle størrelser til fri afbenyttelse ...

Hvis du har fulgt med længe, husker du måske DET HER... og DET HER. Dem fik jeg strikket nogle stykker af både til mig selv, til gaver, til salg osv. Mine egne hænger på mig hele tiden. Så nu strikker jeg et par stykker i nye farver.



Der er flere, der er helt vilde med de her stærke tyrkise, brunlige farver..... jeg tror nu godt, jeg vil sælge det her:-)


Det skønne luksusgarn fra Nori med hør, silke, uld er så let og lækkert, og sjovt at se hvordan farverne udvikler sig. Det kan man ikke helt se, når man køber garnnøglet....Så nu er der et par nye tørklæder, som passer til efterårets mere mørke nuancer.... den herunder med blomme og lyserød er jeg helt vild med .....



Meget snart går jeg i gang med et nyt og noget større projekt .... som jeg husker at vise frem, hvis nu det ku' inspirere ..... Print denne artikel

2 kommentarer:

  1. God idé med lånesokker!! Hos min søster er der låne hjemmesko i alle str. Same thing different wrapping.

    SvarSlet
  2. :-) Ja, lige som man holdt pyjamasparty, da man var ung!!!

    SvarSlet

Tak fordi du havde lyst til at give dit bidrag - glæder mig til at læse det:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...