Sidevisninger i alt

mandag den 2. oktober 2023

Purpurhvede boller

 


Her bliver mest strikket, men på en søndag kan der stadig også blive fremstillet langsomt koldhævet brød på lækkert lokalt mel. Min veninde havde foræret mig en pose purpurhvede, som jeg havde lyst til at prøve med det samme. 

Verden flyder over med gode opskrifter, så det er sjældent jeg laver mine egne efterhånden, og disse fandt jeg hos Catrine Brandt, og med en lidt anderledes folde-teknik. De blev lækre, og jeg kommer til bruge den opskrift igen, så nu gemmer jeg den her på bloggen som min egen huskeseddel, og du ku' da også lige prøve dem. Du kan sikkert finde purpurmel i dit eget nærområde, hvis du ikke lige er på Samsø :-) 

Print denne artikel

2 kommentarer:

  1. Hyggeligt, du er tilbage !
    Din karameltærte er blevet lavet mange gange😊

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihhh den skal jeg selv huske igen, det er mange år siden jeg har lavet den. Mange tak for hilsen, super hyggeligt. Kh Marianne

      Slet

Tak fordi du havde lyst til at give dit bidrag - glæder mig til at læse det:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...