Sidevisninger i alt

fredag den 16. november 2012

Kæmpekram tilbage til Urtekram

Yeahh, pakkeposten virker så fint på Samsø. Og blir leveret helt til døren eller sat i udhuset, hvis man ikke er hjemme, så man er fri for at bruge ½ time på at hente en pakke på posthuset. Endnu et lille hverdagsplus. Og SE LIGE, hvad den rare post kom med i dag - sådan en virkelig virkelig nice julepakke fra Urtekram.

Jeg synes, det er en vildt flot og lækker pakke, som jeg med glæde skynder mig at vise frem. Nu er jeg jo i forvejen stor Urtekram-fan - synes de har et fantastisk godt udvalg, mange sjove og nye produkter, og så stoler jeg på at de er passionerede medarbejdere, der vil økologien for enhver pris. Lige som jeg selv gerne vil. Jeg er så glad for de også har fået oste i Nettos sortiment, og plejeserien med Nordisk Birk er også et hit her i huset.


Her er bare alt, hvad hjertet kan begære af tørrede frugter, mandler, nødder, kakao, honning, rørsukker og små søde kanelkager. OG ikke mindst nogle rigtigt spændende fuldkornsris.

Uhh, jeg får så meget lyst til risengrød, og I kan helt sikkert meget snart forvente at se sådan en portion her på stedet. Jeg har aldrig tænkt på risengrød af fuldkorn, og det ser jeg meget frem til at smage, og håber bare at det blir den nye måde, og at jeg kan spise risengrød med lidt bedre samvittighed.  Og selv har jeg netop i sidste uge købt et glas af Urtekrams chaisukker - det skal da helt sikkert på toppen af grøden sammen med noget af det her lækre tilbehør. Cant wait! I will be back:-)

Print denne artikel

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du havde lyst til at give dit bidrag - glæder mig til at læse det:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...