Sidevisninger i alt

torsdag den 29. januar 2015

Dagens farve er GUL

Dagens farve er GUL, og gul smager næsten alt for godt:-)

En af mine fb venner spurgte, om jeg har en farve juice til hver dag i ugen - den udfordring tog jeg straks op! Så jeg juicer på livet løs, og det er den bedste nye vane, jeg har fået i lang tid. Den kan varmt anbefales.


Den her var så lækker - det er de nu alle sammen forresten.... husk at lægge dine grøntsager og frugter i køleskabet i god tid, så juicen er kold helt automatisk. Jeg får aldrig husket at komme isterninger i mine, men det ville nok også være friskt ...


Dagens portion blev mindre grønt og mere frugt end jeg normalt, synes man skal snuppe. Jeg kunne bare ikke rigtigt finde på flere gule grøntsager? Måske jeg ku' ha' snuppet et hvidkål forresten.... Men lige nu leger jeg med farvene, og her må i hvert fald være meget mere C vitamin end man ellers "behøver" på en dag :-) SKÅL igen kære læsere Print denne artikel

2 kommentarer:

  1. He-he.... jeg glæder mig til dagens farve er BLÅ!

    (Vender lige tilbage med et kompostsvar... ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Og nu hvor du har deklareret denne dag til at være gul, vil jeg nu gå ud og bage din citron-kokos-brownie... :o)

      Slet

Tak fordi du havde lyst til at give dit bidrag - glæder mig til at læse det:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...