Sidevisninger i alt

torsdag den 22. januar 2015

Den store korsvej ved det 42. år - spændende temadag på Samsø for alle

Kære alle læsere

Jeg har "overtalt" Dorte Nørlev fra Lille Hammershus på Sjælland til at komme til Samsø og afholde en spændende temadag primært for kvinder fra 40+ og til 50+. Og I er hermed alle inviteret til at deltage i dagen.

Vores liv er opdelt i nogle interessante 7 års perioder, hvor vores udvikling har nogle særlige "overskrifter" og et særligt potentiale. Et stort skifte for kvinder starter omkring de 42 år, og i årene derefter, og jeg synes selv det er superspændende. Læs herunder og hvis du har lyst, så mail til mig. Jeg er naturligvis gerne behjælpelig med at finde billig (eller dyr :-) overnatning på min ø:-)



Den store korsvej ved det 42. År - Spændende temadag på Samsø

Terapeut, virksomhedskonsulent og meditationslærer Dorte Nørlev afholder
temadag på Samsø søndag d. 8. marts 2015 fra kl. 9-16

Mennesket står ved det 42. år ved en stor korsvej, der kan medføre store
eksistentialistiske spørgsmål, fornyet energi eller krise og depression. På
den ene side fødes åndsselvet, på den anden side er det fysiske legeme i
forfald, og mellem disse to står sjælen, hvori der opstår sjælekvaler: Har
jeg fundet min mission? Bor jeg det rigtige sted? Har jeg det rette job? Hvad
vil jeg med resten af mit liv? Hvilken vej vil jeg vælge ved denne korsvej?

Vi beskæftiger os med den oversanselige baggrund for denne korsvej, og
der gives konkrete værktøjer til, hvordan du kan håndtere og overvinde evt.
tvivl og missionsangst. Vi berører menopausens mission og hvilke
homøopatiske præparater, der kan afhjælpe f.eks. kraftige hedeture, tørre
slimhinder, impotens, missionsangst. Kurset er for alle uanset alder, da det
giver en forståelse for årene før og efter korsvejen. Således kommer vi
også omkring perioden 49-56 år.

Såfremt du ikke er fastboer på Samsø har du mulighed for at kombinere
temadagen med en weekendtur til det skønne Samsø. Så tag din ven, veninde, mand,
hustru med på en forårstur. Marianne Koldby vil meget gerne bistå dig med at finde billige
overnatningsmuligheder. På http://www.samso.com/ kan du læse mere om Samsø.

Temadagen holdes Medborgerhuset, Smedegade 37, Samsø

Pris: KUN 650,- kr. (inkl. kaffe/te og eftermiddagskage). Du kan selv
medbringe din egen madpakke eller vi finder ud af at få leveret fælles mad
til et mindre mergebyr

Tilmelding: Marianne Koldby marianne@koldby.info eller Dorte Nørlev
dorte@lillehammershus.dk senest 15. Februar 2015

Efter du har modtaget bekræftelse indbetales kursusafgiften på kto.nr.
8401 1074899. Der er bindende tilmelding. Vi forbeholder os ret til at aflyse
kurset såfremt der er for få tilmeldte.


Vel mødt!

Det ville være så herligt at møde nogle af jer herovre - jeg bistår også gerne med forslag til andre oplevelser, hvis du vil ankomme fredag aften fx.
Mange hilsner
Marianne Print denne artikel

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du havde lyst til at give dit bidrag - glæder mig til at læse det:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...