Sidevisninger i alt

fredag den 6. marts 2015

Pyntedukken er på spil!

Måske du husker i vinter, at jeg var i gang med at indrette et "problemhjørne" på min førstesal. Sådan en lavt, mørkt hjørne, man ser når man lige kommer op ad trappen. Og som jeg ikke rigtigt havde brug for at gøre rigtig anvendeligt med siddemøbler osv. Men som der skulle gøres noget ved mest for hyggens skyld.

Når jeg ser mine egne billeder, kan jeg altså godt få øje på, jeg åbenbart er noget af en pyntedukke! Selv om jeg er i overskudsalderen er tøsen i mig ikke død! Egentlig vil jeg gerne bo enkelt, klassisk og lidt land-rustik ..... og alligevel er det endt op som det her lyserøde pynte-helvede:-) :-) :-) So be it! Det var nok ikke gået med en rigtig mand i huset! Når han dukker op, så rydder jeg bulen!


Sådan ser det ud når man er oppe ad trappen....kan det ikke gå under kategorien Happy Home-stilen?


Det var sådan, det startede .....men den farve maling blev alt for mørk, blev skrottet og valget faldt på tapetet....


Mere spæd start ...


Nu skal der ikke fyldes mere på .... synes det lille skrivebord og den gamle stol med en pude af lys lammepels blev som jeg havde tænkt mig.....


Jeg skal altså osse se at få hæklet det tæppe i kurven færdigt!


Elsker min lyserøde skindgris .....


En lidt anderledes planteanretning gør sig godt ....


Bogkasser kom der osse op, som fungerer som en stor kassettekasse ....


Personlige ting, som hver har sin egen lille hyggelige historie for mig....


Den gamle "liggestol" har fået et par rensdyrskind ....


Og så får du lige udsigten idag fra vinduerne på 1. salen .... jeg elsker bare at have havet så tæt på:-) Og hvor blir det skønt, snart at sætte solvognen ud på terrassen i gen ....


I dag er her håndværker, som beskærer buske og træer hele vejen rundt om min grund.... det skal ske NU inden det hele skal til at springe ud og fuglene begynder at bygge reder .... FORÅR er bare min favoritårstid ....

Ønsker jer alle en forrygende weekend - har du osse projekter i hus og have denne weekend?

Print denne artikel

2 kommentarer:

  1. Virkelig fin detalje - hvor er du kreativ :-)

    Håber du får en dejlig weekend.

    SvarSlet

Tak fordi du havde lyst til at give dit bidrag - glæder mig til at læse det:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...