Sidevisninger i alt

mandag den 16. juli 2012

Dét kan ske, det kan knive .... med en gaffel:-)

Dagen bragte nye herlige farver ind i mit hverdagskøkken .... jeg har sådan en trang til farver for tiden.... hva' mon det sir' om mig?


Led mig gerne ind i fristelse ..... og da Magasin havde disse Lion Sabatier knive på udsalg sat ned fra 699 kr til bare 249 kr OG fri fragt, ja så slog impulsen til inden fornuften satte ind ...du kan stadig nå at få fat på dem!


Jeg har allerede brugt dem her til aften, og de virker "helt fjong" - nu må jeg se, hvor længe der holder sig. Om ikke andet blir jeg i godt humør af at bruge dem ....

Tante Sød ønsker jer alle en skøn og farverig aften! Print denne artikel

2 kommentarer:

  1. Det er jo sandt nok :-)
    Jeg har også en række farverige urteknive i køkkenet. De er rimelig skarpe, og så bliver jeg altid i godt humør af pangfarverne - og godt humør er jo vigtigt, når man laver mad - ellers kan man smage det bagefter :-)

    SvarSlet
  2. Hip hip hurra for godt humør! Det har det med at sprede sig:-) ha en skøn dag

    SvarSlet

Tak fordi du havde lyst til at give dit bidrag - glæder mig til at læse det:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...