Sidevisninger i alt

torsdag den 23. maj 2013

Nu med krymmel!

Det er skønt at være dén heldige, der vinder en give-away på en anden blog:-) Ovre hos Lene deltog jeg i den her tøseherlige lodtrækning fra Din Kage. Det kan da forsøde en regnfuld hverdag, og planer kan lægges for hvordan gaven skal forvandles til noget endnu mere sødt!


Fem små rør med det fineste krymmel i pasteller - og faktisk er den gule allerede anvendt på citronkagen fra forleden. Så nice:-) Det ku' jeg nemt finde på at bestille mere af.


Udover krymmel var der to pakker med muffinsæsker - 2 stk store til 6 muffins og 4 stk små til bare en enkelt muffin. Det blir nøje udvalgt, hvem der skal ha' sådan nogle kærlige gaver.


Og et sødt kort fra Lene ..


Her kan du rigtigt se æskerne - jeg sir' tusind tak for at lodtrækningsenglen var med mig:-) Print denne artikel

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du havde lyst til at give dit bidrag - glæder mig til at læse det:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...