Sidevisninger i alt

torsdag den 12. juni 2014

Mere kalk til interiøret:-)

Først og fremmest TUSIND tak for en masse skønne kommentarer til GIVE-AWAY af bogen Bagelyst. Hvor er det hyggeligt at høre om jeres favorit-bagværk:-) I kan stadig være med - det er først på søndag, jeg trækker lod:-)


Og se så lige hvor fint mit gamle tjenerbord er blevet med kalkmaling og voks i varm chokoladebrun farve. Det er så nemt at arbejde med og får en lækker silkeblød overflade ... jeg er pænt fan af kalkmaling:-)


Sådan så det ud før og jeg har længe haft en make-over i tankerne -  havde først tænkt sort højglans, men er glad for jeg ventede til jeg fandt det helt rigtige ...


Det skal være skidt, før det blir godt.....


Bordet har fået nyt liv og en ny plads .... mangler stadig lige at finde det rigtige at sætte på det. Elskeeeer bare følelsen af at gøre projekter færdige! Se også mit tidligere indlæg om kalkmaling Print denne artikel

3 kommentarer:

  1. Hvor smukt - hvor er du kreativ. Alt du rører ved bliver så vellykket - med mindre det der ikke er vellykket, ja, det går vores næser forbi:-)
    Kærligst
    Charlotte

    SvarSlet
  2. Kære Charlotte - du forstår bare at skrive noget, der gør mig rigtig glad. Tak! Tja, det kunne jo godt være jeg skulle til at vise noget af "det mislykkede" frem eller sådan helt alm hverdag rode billeder som det er populært på Facebook for tiden:-) Kan du have en skøn sommeraften hvor du er:-) Kh Marianne

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi hi - kære Marianne - det ser jeg frem til - jo mere rodet des bedre:-)
      K.h.Charlotte

      Slet

Tak fordi du havde lyst til at give dit bidrag - glæder mig til at læse det:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...