Sidevisninger i alt

lørdag den 4. august 2012

Lad det blive JUL!

Man kan da ikke drikke gløgg i august måned - eller hva' syns' I?

Uanset hvad, så er julen i år allerede reddet for mit vedkommende:-) En af veninderne tog til Kirsebær Festival i Kerteminde forrige weekend, og havde fået "ordre" på at jagte Søren fra Selleberg, så jeg kunne få friske forsyninger af verdens bedste kirsebærprodukter.

Og se, hvad hun var sød at købe med hjem til mig ..... skillemadingkadingkadu .... ka' ikke vente...


Den pureste gløgg af de sur/søde kirsebær - der står den er drikkeklar, meeeen lidt snaps eller vodka har nu aldrig skadet min gløgg! Og 2 glas kirsebærsauce er klar til ris a la manden. Og så lige et par ekstra flasker kirsebærsirup, som er blevet helt uundværligt i mit køkken til dressinger, desserter osv.

Hvis du endnu har til gode at prøve de her sager, så kan jeg kun sige: skynd dig at få det gjort. Og jeg er ikke betalt, i familie eller andet til at sige det....


Kirsebær Festivallen havde i det hele taget været en virkelig god oplevelse med sådan en skøn stemning og gode sommeroplevelser. Så nu må jeg nok selv afsted også til næste sommer.... lad det blive SOMMER! Print denne artikel

7 kommentarer:

  1. oooho yes, jeg forstår godt din lyst :) OG når der er tale om Sellebergs produkter, så er det jo nærmest lovligt at drikke gløgg både sommer og vinter ;) De produkter spraker virkelig måååås :D YUM! Såå lækre, OG jeg er faktisk lidt misundelig :D

    SvarSlet
    Svar
    1. jepp nemlig, og jeg har også gået og tænkt at jeg jo burde smage den nu, så I andre kan vide, om I også skal skaffe forsyninger i tide:-)

      jeg håber misundelsen er helt berettiget:-)

      Slet
  2. Uhm ser godt ud - har til gode at smage produkterne, men det er vist kun til jeg finder dem - er meget fristet :)

    SvarSlet
    Svar
    1. ja, det må du gøre - de er ligefrem værd at køre efter! Bortset fra det, så mener jeg faktisk at Selleberg gerne sender med posten.

      Slet
    2. Hmm endnu mere fristende :) det må jeg kigge nærmere på!

      Slet
  3. Jeg var liiiige ved at blive bekymret, da jeg læste overskriften :-D

    Det er nemlig gode sager :-)

    SvarSlet
  4. hæ hæ, jeg håbede lidt jeg ku' få gjort nogle nysgerrig:-) tak for at kigge forbi alligevel så

    SvarSlet

Tak fordi du havde lyst til at give dit bidrag - glæder mig til at læse det:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...