Sidevisninger i alt

torsdag den 30. august 2012

Blot et skuffet livstegn

I får blot et lille livstegn for at beklage, at her er så langt mellem indlæggene i øjeblikket. I tirsdags fik jeg konkret bud på køb af min lejlighed og det skulle være en hurtig handel med overtagelse 1.10. Så torsdag tog jeg til Samsø for at kigge på huse og forberedte mig på at pakke 24 år af mit liv i den her lejlighed på Frederiksberg ned og med lykkelig udsigt til at skulle starte mit ø-eventyr. Kunden skulle skrive under i fredags, men fandt så ud af hun ville ha' advokat på papirerne og vente med at skrive under i går. Hvor hun så sprang fra!

Jeg synes efterhånden det er virkelig hårdt at være i den her låste situation. Men jeg minder mig selv om at alt hvad jeg behøver kommer til mig i rette tid og i den rette orden. Alt er godt i mit liv! Og det er så heldigt, at her nu er 2 andre potentielle købere, der har budt på min lejlighed, men som liiige skal ha' solgt selv først:-) Jeg fandt også drømmehuset på Samsø, som jeg nu håber blir mit, selv om jeg ikke kan købe nu og her.


Så i går (det er jo ferie) stod den på skøn cafe hygge hos Granny's House i Søborg. Super tøset sted med virkeligt lækkert brød og smukke kager (som vi altså ikke smagte), men allerbedst oplivende selskab af min bedste veninde. Ih, jeg havde virkelig savnet hende ...

Granny House serverer af PIP-stel og Rice ..... og sælger også masser af den slags kram i butikken.  Jeg kan varmt anbefale et besøg der. De har vist også en butik i Herlev.


Indretning er skæg og ja, MORMOR. Og det er jo lige mig:-)

Ønsker alle jer dejlige læsere en god dag, og så må jeg se, om her ikke snart skal laves mad igen, når nu gryderne ikke skal i flyttekasser lige nu alligevel. Print denne artikel

9 kommentarer:

  1. Æv hvor træls :(
    Håber du snart får solgt så dit ø-eventyr kan gå igang :)

    SvarSlet
  2. Åh hvor ER det spændende... Hvor på Samsø ligger drømmehuset?

    SvarSlet
  3. Hej Mads - det ligger i Sælvig:-) Med havudsigt:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Sælvig - der er alle mine ferier fra spæd til nu brugt. Man bliver ALDRIG træt af solnedgange i Sælvig.
      Mine forældre har hus i Sælvig;-)

      Slet
    2. Det er dog pudsigt - at selv den lille by er fælles. Det må jo næsten ende med at vi må hilse på hinanden en dag i Sælvig! Jeg håber så meget at huset ikke blir solgt inden jeg selv kan underskrive. Jeg ville netop præcis elske solnedgange der!

      Slet
  4. Argh, det huskøberi kan være noget af et puslespil... håber der er mere held ved de næste to, pøjpøj med det :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Piske, jeg har sådan brug for opmuntring. Ja, der er to der har afgivet bud, men begge skal selv ha' solgt små lejligheder på Frederiksberg .... men jeg håber håber håber ...så blir I alle inviteret på Tante Sød B&B

      Slet
  5. Granny er et rigtigt hyggeligt sted, men den anden butik de har ligger også i Søborg og ikke i Herlev.

    SvarSlet

Tak fordi du havde lyst til at give dit bidrag - glæder mig til at læse det:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...