Sidevisninger i alt

lørdag den 18. august 2012

Mere do-de-li-doo:-)

Feberen hærger fortsat - jeg er blevet helt vild med at hækle de her doiley's. Alle, der ejer et stel fra Rice, PIP eller mange af dem fra Royal Copenhagen kan da slet ikke leve uden en stak af de her til at gøre borddækningen komplet:-) Tiden er til feminin energi, og de her stråler af præcis dét ....


Denne her hedder Blomster Doiley, og du finder en meget grundigt gennemarbejdet opskrift hos Gry på FrkGarnglad. Det er svært at se farverne, men her er 2 stk i lyseblå og 2 stk i lys mint.


Den lyseblå i closeup:-)


Og af den jeg viste frem sidst, er der fremstillet 4 stk som ligger klar til passsende brug.


Og i går gik turen efter mere garn i flere farver - her er hvidt, lyserød, mint, lyseblå, knaldrød og orange - can't wait! Print denne artikel

4 kommentarer:

  1. Har nogen der minder om dem på 3. billede..synes de er total mormor, men jeg er nu alligevel glad for dem :-)

    SvarSlet
  2. Hej Tante Sød Jeg tror jeg har garn i gemmerne du kan arve til dine søde dolley ;-)
    Send mig din adr så sender jeg det tik dig

    Kh Siffe

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Siffe - jeg blir fuldstændig paf og rørt over sådan et tilbud og omtanke. Det er SÅ sødt af dig, og jeg vil med stor glæde tage imod dit søde tilbud. Jeg sender fluks en mail til dig - og beklager jeg havde overset de her to hilsner i første omgang.
      Igen mange mange tak Siffe
      Knus fra Marianne

      Slet

Tak fordi du havde lyst til at give dit bidrag - glæder mig til at læse det:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...