Sidevisninger i alt

tirsdag den 10. november 2015

Lav dig en bladkugle :-)

Stormen forleden nat betød at naboens gamle ahorntræ berigede mig med det sidste af sit løv:-)

Da træet snart skal fældes ville jeg ære det ved at lave en dekorativ kugle af de sidste blade i dets liv - uhh, det er helt trist at sådan et gammelt træ skal lade livet, men jeg må indrømme jeg glæder mig til at få mere sol i haven!


Tak for denne gang gamle træ - du er stor og smuk, men nu skal du videre...


Alt hvad du behøver er en rulle vindseltråd - og så er det bare at kramme og rulle indtil, der ikke er mere tråd tilbage...


Snart er det vist på tide at gå på jagt efter noget gran og den slags...... Print denne artikel

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du havde lyst til at give dit bidrag - glæder mig til at læse det:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...