Sidevisninger i alt

fredag den 16. maj 2014

Mere glad end man lige skulle tro!

De havde alligevel ret - dem, der sagde, at jord er en god investering! Det gør ikke kun rig, men osse glad:-)

Små bitte spirer fra i de nye højbede - jeg kan stort set ikke huske, hvad der er hvad. Men det gør kun forventningens glæde større. Det er altså en god idé, dét der med at sætte pinde i jorden, hvor man har sået. Så kan man hele tiden se, hvor der er plads til nyt.


Til højre er det radiser - det er åbenbart den hurtigste spire:-) Til venstre vokser mynten lystigt. Jeg skal helt klart ha' flere slags mynte. Jeg ser kølige drikke og varm te for mig:-)


I dag er her sået krybebønner. Og ellers er her chili, timian, salvie og puløg. Der skal klart også plantes mere purløg!


Mere liv i haven! Mere glæde i hjertet. Rigtig god St. Bededagsferie til alle, der er så heldige at holde fri i solskinnet.

Print denne artikel

2 kommentarer:

  1. Der kan du se, en have er en gave :)
    Kh Lisbeth

    SvarSlet
  2. Jamen, det må jeg sande. Jeg har mange flere planer og drømme til den have! Selv om jeg vist aldrig kommer op på dit niveau:-) Tak for hilsen og nyd din fantastiske blomsterverden

    SvarSlet

Tak fordi du havde lyst til at give dit bidrag - glæder mig til at læse det:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...