Sidevisninger i alt

torsdag den 15. maj 2014

Sej værtindegave:-)

Det kan godt være svært at finde på noget nyttigt og smart til værtindegave, hvis man gerne vil give noget andet end blomster og chokolade:-) Som jo i øvrigt også altid er velkomment!


En af mine veninder er fantastisk til at huske, hvad jeg sir' jeg lige mangler - så sidste weekends besøg af veninder fra Kbh berigede mig med den her superfede mælkeskummer. Det er altså et hit at få varm mælk i sin kaffe og endda med fint skum:-) Tak, den blir jeg glad for.


Og de her har jeg ønsket mig længe - keramikbønner til at lægge i sine tærtebunde, så kanterne holder sig fine og høje:-) TAK, så er jeg fri for at brænde mig på alm bønner! Print denne artikel

2 kommentarer:

  1. Hvor er det en fed værtinde gave!

    Kh
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ikk' . det er altså fedt med varm mælk OG skum i sin kaffe :-) Som står og passer sig selv i stedet for man skal stå og holde på sådan en pisker .....kan klart anbefales...

      Slet

Tak fordi du havde lyst til at give dit bidrag - glæder mig til at læse det:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...