Sidevisninger i alt

tirsdag den 18. oktober 2011

Hvert 3. år ....... sådan cirka!

Sådan cirka - altså at jeg får lyst til stegt flæsk og persillesovs!! Jeg har altid undret mig over, hvordan det kan være så mange har det som yndlingsret, men gudskelov er smag og behag jo forskelligt:-) Men pludselig kom jeg i tanke om det, og så måtte jeg bare finde en pakke øko svinebryst og gi' dem en ordentlig tur i saunaen. Og lige der, det kvarter det står på, ja så forstår jeg pludselig godt, hvorfor det er yndlingsmad ....
Så nu fik jeg min lyst styret og der er nok 3 år til igen - sådan cirka:-)



Jeg skal spare dig for opskrifter. Bare et lille bitte drys salt på kødet, op på ovnristen med en bradepande under, og så vende og dreje indtil det er helt sprødt og knasende, og der gudskelov er løbet en masse fedt fra! Og selvfølgelig ikke spare på persillen og rødbederne......


Nu er det lige før, jeg har lyst til det igen!
Print denne artikel

5 kommentarer:

  1. Jeg har det præcis på samme måde med hakkebøffer med brun sovs og bløde løg, det kommer over mig hver andet år :)

    /Didde

    SvarSlet
  2. He he - ahhhh, den ret har jeg da også fuldstændig glemt!!!! Det er vist adskellige år siden, så nu får jeg ski da også lyst til det!!! Der skal mange bløde løg til hos mig ...kh Marianne

    SvarSlet
  3. Ummm det smager da bare så godt!

    SvarSlet
  4. Hej Tutsi - jamen det er jo lige før jeg gir dig ret:-) Smiler

    SvarSlet
  5. Jeg elsker stegt flæsk, og et godt tip til om 3 år er at spise det med rugbrød og chiliæblekompot.
    Mums,
    SS

    SvarSlet

Tak fordi du havde lyst til at give dit bidrag - glæder mig til at læse det:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...