Sidevisninger i alt

søndag den 30. oktober 2011

Vinderen er.....

Camilla - tillykke du har vundet et sæt grydelapper i din yndlingsfarve. Send mig blot en mail på tantesoed@gmail.com med din adresse, og hvilken farve du gerne vil have dem i - så vil jeg gøre mit bedste for at imødekomme det:-) 


Mange tak til jer alle, der enten havde lyst til at deltage i lodtrækningen eller lagde en sød hilsen - og selv om jeg i mellemtiden har mistet en læser og nu alligevel egentlig ikke kan fejre de 100, ja så skal det naturligvis ikke spolere humøret. Det går op og det går ned - lige som i den virkelige verden!


Lodtrækningen var helt traditionel - hver sin lille simple lap.... men det virker stadig fint nok:-)


Jeg er spændt på at høre, hvilken farve Camilla vælger - måske en helt ny?
Glad søndag til jer alle rundt i det ganske land...
Print denne artikel

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du havde lyst til at give dit bidrag - glæder mig til at læse det:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...