Sidevisninger i alt

lørdag den 28. maj 2011

Blogger driller mig stadig!!!

Kære læsere

Her har været meget stille på bloggen den sidste uges tid - som nogle af jer andre har jeg haft problemer med at kunne logge mig på, og kunne ikke selv finde ud af at fixe sagen. Min hjælpsomme it-kyndige ven har nu klaret de fleste af ærterne (ja, det er jo en madblog...), så nu har jeg fået en ny google-konto, og jeg kan igen udgive indlæg, jubii!

Dog kan jeg stadig ikke lægge kommentarer til de af jer, der har været så søde at lægge en hilsen til et af mine indlæg - jeg håber, det også kommer i løbet af weekenden! Men bare så I ved, jeg bestemt læser jeres hilsner og glæder mig over hver eneste.

Rigtig god weekend til jer alle
Marianne Print denne artikel

3 kommentarer:

  1. Hej...

    Jeg har haft helt sammen problem - ventede et par dage og så virkede det igen - jeg tror at det er overordnet og ikke et problem kun du har haft - jeg kunne heller ikke logge mig ind, men i dag var der så adgang igen - det er anden gang inden for en måned det er sket, så jeg håber Google får lidt mere styr på det...

    Hilsen Olga

    SvarSlet
  2. Test for at se om kommentarer virker igen - af IT-nørden, der hepper på Tante Sød :-)

    SvarSlet
  3. Så er det tanten selv der tester - og citronen blir sur, hvis det kun er IT-nørden, der kan lægge beskeder. VI FÅR SE!

    SvarSlet

Tak fordi du havde lyst til at give dit bidrag - glæder mig til at læse det:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...