Sidevisninger i alt

tirsdag den 12. juni 2012

Mens vi stadig venter på sommer..

Hvis du lige vil vide det ... det kører perfekt med de smukke garner fra Tante Grøn. Med de kølige temperaturer vi stadig har, ville jeg næsten ønske den her allerede var færdig. Men jeg husker at nyde processen. Når den er færdig, er glæden over at skabe den jo allerede slut .....


Let som en fjer - tyndt mohairgarn på tynde pinde ... det må gerne ta' noget tid!


Det her er ryggen til en luftig sommer-trøje til mig selv. En lang en - og uden ærmer. Bare til at lune sig på i stedet for et sjal. Jeg er sikker på den blir' rigtig fin .....

Jeg ønsker jer alle en dejlig sommeraften:-) Print denne artikel

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du havde lyst til at give dit bidrag - glæder mig til at læse det:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...