Sidevisninger i alt

søndag den 3. juni 2012

Sjælen af et kirsebær på flaske!

Såre simpelt og gudeskønt på samme tid! Hvor svært kan det være...

Selleberg, jeg er i knæ! Jeg har overgivet mig! Nu er der ikke andre kirsebær i hele verden der dur! Nu forstår jeg præcis forskellen fra alle de andre, som i virkeligheden er sure kirsebær, mens de her som de eneste i landet - vist nok - er en sød sort. Det kan smages øjeblikkeligt.

Så rent, så fint, så autentisk, så ægte ...... sjælen af en frugt på flaske! Er det ikke det, vi alle længes efter inderst inde?


Skær dine jordbær i passende bidder, hæld Selleberg Kirsebærsirup i generøse mængder over dem, top med en kugle vanilleis (og man behøver den slet ikke faktisk) og til slut et lille drys fintrevet øko appelsinskal, og stik så din yndlings-ske ned i glasset .... herefter er du ikke kontakt-bar de næste 10 minutter ......


Det her udvalg startede inspirationen ... og den er kun lige begyndt! Præcis det her varemærke er helt forudsætningen for succes! Glem alt om at prøve andre produkter fremover..... Amarena-kirsebær gå-hjem-og-læg-dig! Du smager jo kun syntetisk af mandler og jul og billigt sprut!


Og danske økologiske jordbær og øko købe-vanilleis (i mangel af hjemmelavet) er andre vigtige forudsætninger for at høre engle synge og se fuldmånen i nat og fylde sig med hvidt klart lys fra den .... gør dig klar til den nye tid!


Sommeren er kun lige startet, og jeg har allerede fundet årets dessert-hit, som mange gæster her i huset kan glæde sig til.

Måske man sku' tage et smut til Kirsebærfestival på Fyn i slutningen af juli og fylde lagrene op med disse produkter og friske bær til fryseren? Ja, det tror jeg man skal .....
Print denne artikel

2 kommentarer:

  1. Arjj det der lyder ret farligt!!! og alt for skønt!

    SvarSlet
    Svar
    1. jepp, du har helt fanget konceptet. Afsted efter en flaske! Håber du ellers har det godt, tænker på dig!

      Slet

Tak fordi du havde lyst til at give dit bidrag - glæder mig til at læse det:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...