Sidevisninger i alt

fredag den 29. juni 2012

Tante Samsø(d)

Så er Tante Sød klar igen efter et par inspirerende dage på skønne Samsø. Drømmen om at afprøve  ø-livet lever i bedste velgående, men kræver enten job derovre eller salg af lejligheden her på Frederiksberg, og begge dele lar' vente på sig:-) Men netværket blev styrket og udvidet, og solen skinnede og vi er vendt hjem med røde kinder. Samsø er befolket af lutter hjælpsomme sjæle, så jeg tror og håber. Håb er en stærk energi. Men tilstedeværelse endnu stærkere - det er godt at leve i og nyde sit NU! Det er sådan Tanten lever. Så nu kalder hverdagen i storbyen og alle dens muligheder.


En enkel meget trist nyhed var dog også blandet ind i besøget - vi "landede" til beskeden om at Samsø Højskole samme dag var gået konkurs. Efter 28 år som Højskole. Det er et kæmpe tab for det lille samfund. Og et kæmpetab for alle de kursister fra resten af landet, der er valfartet derover til ny læring og nye oplevelser. Jeg havde selv mange fremtidshåb om den skole, som nu også er slukket. Og jeg sender kærlige tanker til den bedste personalestab overhovedet. Lynelle, Torben, Rikke, Steen, Birgit, Claus og alle I andre - jeg ønsker jer det bedste og takker for jeres store engagement.

Hvem ved hvad der venter af nye og spændende muligheder.... Print denne artikel

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du havde lyst til at give dit bidrag - glæder mig til at læse det:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...