Sidevisninger i alt

tirsdag den 9. september 2014

Sommerhonning og ekstra pollen!

Jeg vil da bare lige huske at fortælle, at det lille nye iværksætterfirma Samsø Beeing er kommet rigtig godt fra start - de har solgt masser af honning lige fra den første omgang i foråret. Nu er der sommerhonning til salg og et lille glas med ekstra pollen til sande honningelskere.

Og selvfølgelig kan du få fat i de lækre sager på min webshop Øshopping, så hele landet kan smage med:-)


Nu lifligste sommerhonning i et ret stort glas.....


Etiketten er lige så æstetisk bagfra:-) Jeg er vild med det design!


Og så det her fine lille glas med honning med ekstra pollen - så er der virkelig smæk på smagen.

Jeg har fået et helt nyt syn på bier efter de her!


Print denne artikel

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du havde lyst til at give dit bidrag - glæder mig til at læse det:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...