Sidevisninger i alt

søndag den 1. oktober 2023

Exploration Station sjal blå version


 Det er rundt regnet 6 år siden jeg har lagt noget op på min gamle blog, men her er simpelthen liv endnu. Jeg regner ikke med, der er en eneste læser tilbage, og det er nu også helt ok. Jeg tror ikke, jeg kommer til at skrive meget herinde igen, men jeg savner min blot som opslagsværk til mig selv for at huske, ting jeg måske godt selv gider at skabe igen :-) 

For tiden er jeg bidt af at strikke Stepen West sjaler, fordi jeg lige har lært at strikke efter engelske opskrifter, og fordi jeg lærer en masse nye effekter og teknikker i mit strik, som kan bruges til alt muligt andet. Fordi det er sjovt, det er en udfordring og jeg kan vælte mig rundt i alle verdens farver. 

Jeg er allerede i gang med en rød version til en sød veninde, og har modellen Fantastich på et sæt andre pinde - det er til mig selv :-) 

Skulle her være en enkelt, der kigger med, så hej til dig - hvor ville det være hyggeligt :-)
kh Tante Sød, som stadig lever lykkeligt på Samsø 
Print denne artikel

4 kommentarer:

  1. Hej Tante sød. Selv om det er længe siden, du sidst har skrevet på bloggen, er der i hvert fald en, der af og til kikker forbi. Dine mange opskrifter giver stadig inspiration.
    Det er et meget smukt sjal, du viser i dag. Jeg strikker selv en del, men er endu ikke kommet til de engelske opskrifter.
    Det er rigtig hyggeligt, at høre nyt fra dig.
    Venlig hilsen
    Inge V.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Inge - Ai det er da helt fantastisk hyggeligt at høre, du stadig kan finde på at kigge ind og oven i købet bruge en opskrift. Jeg elsker bare at strikke og det er meget nemmere med det engelske end jeg troede. Vi høres sikkert ved. Tusind tak igen. Kh Marianne

      Slet
  2. Hvor har jeg tit tænkt på, hvor du mon blev af. Jeg bruger også stadig nogle af dine opskrifter, og når det sker, har jeg altid sendt dig en kærlig tanke.
    Og fedt, at det blev strikketøj, der kom op efter 6 år. Jeg er også begyndt at strikke i mellemtiden.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Elin - ihh, jeg blir' så glad for din hilsen. Jamen, pludselig kom lysten til at sende lidt fra Samsø tilbage, og så er det helt fantastisk at I stadig er nogle stykker, der læser med <3 Hyggeligt du også strikker - ærgeligt at I andre ikke kan lægge jeres fotos her, men meget gerne lag fotos på min facebook side under indlægget, det vil kun glæde mig. Hav en dejlig dag - nu er der virkelig kommet regn hen over øen :-)

      Slet

Tak fordi du havde lyst til at give dit bidrag - glæder mig til at læse det:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...