Sidevisninger i alt

tirsdag den 17. januar 2012

Og det blev orange ....

Her er speedhæklet - Dronningen mente jeg skyldte hende at deltage i hendes arrangementer i den forgangne weekend, så jeg måtte jo stille op. Og der blev hæklet imens:-)

Bagstykket til puden er derfor allerede færdig, og der er indkøbt tyndt orange uldgarn......


Bagsiden er hæklet i helt almindelige stangmasker - hæklenålen er altså stukket gennem maskerne mange gange skulle jeg hilse og sige!


Glæder mig sådan til at hækle det sammen med den vildt fede appelsinorange - og pønser på selv at lave knapperne! Vi  får se ..... ønsker jer alle en dejlig dag. Jeg er så heldig at skulle på Restaurant Wohlert på Schæffergården i Gentofte og spise økologisk frokostbuffet med en af bedsteveninderne her om lidt. Print denne artikel

5 kommentarer:

  1. Uha det ser sgu piv lækkert ud. Skyyyyyynd dig at blive færdig ;-)

    SvarSlet
  2. uuuuuuu I er skægge - jamen, der står næsten flammer ud fra hæklenålen! Hvis jeg ellers lige havde en pude at fylde med, ville den blive færdig i aften. Og jeg tror osse selv mere og mere den bliver såååå nice:-) I hører, dejligt at vide I hepper

    SvarSlet
  3. He he :-D Lige et tip. Jysk har de der billige hovedpuder til 19 kr nogen gange, deres fiberfyld er helt perfekt at bruge som fyld ;-)

    SvarSlet
  4. Super tak Vibeke - det vil jeg huske til næste gang. Jeg fandt en gammel udtjent pude som passede perfekt i størrelsen - så det var jo endnu bedre. Stop Spild af Puder ha ha! Håber du synes den lever op til dine forventninger:-)

    SvarSlet

Tak fordi du havde lyst til at give dit bidrag - glæder mig til at læse det:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...