Sidevisninger i alt

søndag den 29. januar 2012

Strikket pude med snoninger ..

Begejstringen over den her har dårligt nok lagt sig, så nu har jeg sat gang i endnu en pude. Denne gang sagde intuitionen strik i stedet for hækling, så her strikkes med tyndt uld i dobbelt. Bare ret og med fede snoninger. Som selvfølgelig osse skal samles med den orange kant og have en filtet knap i midten ...


En lille fin sag i denne omgang blir det til - så den kan vel snart blive færdig.... skal lige ha' skaffet mere garn dog!


Det er mindst et par år siden den her lille pude blev gemt væk, fordi jeg synes den hørte en anden tid til. Nu blir betrækket pillet af, og indmaden kommer til ære og værdighed igen med nyt hjemmegjort betræk. Jeg har to ens, så måske det blir tvillinger.


Jeg er kun lige begyndt, og det er bare hyggeligt og nemt at sidde med til godt tv eller samtale. Ønsker dig en kreativ søndag. 
Print denne artikel

2 kommentarer:

  1. Ihhh jeg sidder altså her og hepper på dig og føler altså med dig over at du snart mangler garn :-D De bliver bare så fede sammen !!
    Mit hjem bliver snart indvaderet af 10 7-årige knægte der fråde mad hurtigere end man kan sige værsgo :-) Men i aften skal jeg hækle videre på mit tæppe. God søndag til dig også

    SvarSlet
  2. SKØNT at du hepper, jeg kan godt mærke det. Og ja, IKKE MERE GARN, katastrofe! Uhu børnefødselsdag går jeg ud fra - sjovt men sikkert udmattende. Du må styre med den festlige hånd - god hæklelyst og fred og ro i aften thi hi. Her skal der lige gøres rent, da der er fremvisning af lejligheden kl 11.30.

    SvarSlet

Tak fordi du havde lyst til at give dit bidrag - glæder mig til at læse det:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...