Sidevisninger i alt

onsdag den 2. maj 2012

Og nu i pink...

Måske du husker det fnuglette tørklæde i de stærke farver? Jeg har slet ikke fået vist det færdige frem .... og her er endda rigtig godt gang i det næste i andre farver. Pink, hindbær, koral, lidt beige, gult og grønt .... der måtte godt ha' været orange i osse, hvis du spør' mig!


Jeg er stadig vild med at strikke i det her garn - og jeg kan næsten allerede nu sige, at det her tørklæde blir' sommerens mest brugte accessory


Det tar' lang tid - tyndt garn på tynde pinde. Men det er hele arbejdet værd ...


Her er det første - helt klargjort til en gave til en kær veninde. Handmade with love:-)

Som sagt strikker jeg gerne på bestilling - mail tantesoed@gmail.com, hvis du er interesseret. Print denne artikel

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du havde lyst til at give dit bidrag - glæder mig til at læse det:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...