Sidevisninger i alt

torsdag den 7. juni 2012

Tante Sød shopper nu hos Tante Grøn:-)

Det vrimler åbenbart med Tanter - de er hér, dér og allevegne! Og godt for det, håber jeg folk generelt synes:-) Selv er jeg i hvert fald rigtig godt tilfreds med mit første møde med Tante Grøn fra Fyn.

Jeg har læst om Tante Grøn flere gange ovre hos Karen Klarbæk, og nu ville jeg altså osse lære hende at kende. Og jeg kan varmt anbefale netbutikken - rigtig flot udvalg, moderne og klassiske garner, opskrifter, sød og venlig service på mailen og fin levering. I det hele taget masser af inspiration og lyst til at skabe.


Herlighederne åbenbarede sig i en kasse pakket i optimistisk gult silkepapir .... jeg ELSKER ELSKER ELSKER bare at få nyt garn...


Planerne er et helt kinderæg - dels en lille hæklet top til en 11-årig, en lyserød kort strikket cardigan til en 5-årig og endelig en ærmeløs fluffy råhvid cardigan til en gammel Tante! Can't wait...


Hyggeligt velkomstbrev og et gratis hæfte fra Drops ....


Garnerne er fine og blanke og den råhvide let som fnug ...


Og selvfølgelig hoppede hæklenålen op i det første nøgle få minutter efter pakken var i hus .... det her skal gerne blive en hæklet "overtræksbluse" til den 11-årige. Meget enkel, som hun selv har ønsket, og lige til at trække over en hvid eller sort t-shirt, så hun kan være pyntet og feminin på den enkle måde. Jeg skal nok vise frem undervejs .... Print denne artikel

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du havde lyst til at give dit bidrag - glæder mig til at læse det:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...