Sidevisninger i alt

fredag den 14. juni 2013

Om det så skal ædes op af møl!!!

Den søde, søde postmand (hmm, det er forresten en dame for det meste ...) har været her med en sending som om Tante Sød osse er stofmisbruger. En slags. Garnmisbruger???

Der er nemlig dømt strikkebootcamp i Sælvig hele weekenden! En sød veninde helt fra Randers valfarter hertil med færgen kl 7, og så er det afsted til Sælvigbugtens Campingplads, hvor en stor flok levnede strikkemaskiner allerede har slået lejr. Jeg er bevæbnet til tænderne!!!!


Om der så skal gå møl i det her lager, så måtte jeg bare eje det ... det lækreste bløde højlandsuld first cut som skal omsættes efter fri fantasi. Jeg har slet ikke tid til at lave ret meget, men jeg blir glad bare af at se på det ....

Igen øver jeg mig på ingen kontrol! Jeg plejer altid at finde en opskrift, og så købe det garn, der skal til. Nope, slut prut gamle hæmmende mønstre .... nu går jeg bare i gang uden at ha' den fjerneste idé om, hvordan det skal se ud. Bare nyde processen ....målet er ikke målet mere! 


Blide pasteller og enkelte pangfarver ....er nu ikke sikker på den der hindbærrød....den kommer vist i skammekrogen!


Mere legetøj .... der er 8 workshops man kunne vælge imellem, og imorgen skal jeg lære den teknik, der hedder dobbeltstrik. Goodbye blog .... måske her kommer en rapport fra deres udsendte .... så god weekend derude med eller uden garn:-) Print denne artikel

10 kommentarer:

  1. Det bliver spændende at følge dit "slip kontrol" projekt på nært hold;)
    Jeg glæder mig også til at pindene skal gløde
    vi ses ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for hyggelig turbostrik - øv, at det endte med at regne så meget i dag! Tak for hilsen her skønne dig

      Slet
  2. Den hindbærrøde er da så flot med de andre farver. Spring nu ud i det :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Smiler - jamen, godt så! Så får den en chance selv om den var dødt død og jeg har den til salg:-)

      Slet
  3. Wow, nogle flotte farver! Kunne godt forstå at du blev nødt til at have dem. Glæder mig til at se hvad du får ud af dem. Hav en rigtig god weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. jaa... og jeg kom ski lige til at købe nogle flere, fordi der var kommet nye farver. Og nu da de ville tage garnet med portofrit fra butikken i Ålborg og helt til Samsø, så er man jo en svag sjæl:-)

      Slet
  4. Hehehe! Jamen det er også flotte farver! Håber du vil fremvise, hvad du så fik strikket :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Thø hø - du vil vist ikke ønske dig at se hvad jeg har lavet! jeg var klart den svageste elev i klassen begge dage!!!!!!!!!!! Aldrig har jeg lavet så lidt på 2x3 timer! Men jeg hyggede mig og fik snuset til nogle helt nye og meget svære teknikker:-)

      Slet
  5. Nøøøj, hvor ser det bare lækkert ud med alle de farver . . . god strikkefestival :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Gitte - det har været et superarrangement, flot klaret af alle involverede, så lad os håbe det blir gentaget næste år

      Slet

Tak fordi du havde lyst til at give dit bidrag - glæder mig til at læse det:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...