Sidevisninger i alt

mandag den 28. januar 2013

Vil du lige se mit billede..

Flyttekasser, man næsten havde glemt kan være en skøn ting! Se nu bare, hvad der i går dukkede op, da jeg fik pakket en af de sidste ud. Et billede i tyrkis farver - faktisk et billede, jeg altid har været rigtig glad for og har købt af en lokal kunstner, da jeg boede på Frederiksberg.


Hans Einer noget med T hedder kunstneren.... sorry jeg ikke lige husker det nu....


Mange af jer foreslog jo et billede på den her væg - og så var det her jo perfekt i farverne, så det samler hjørnet lidt. Jeg ved så ikke med guldrammen .... jeg er ikke rigtigt til guld mere .... sku' jeg skifte den ud med en sort ramme? Men måske er det alligevel fint, som det er....

Måske skal der lidt mere op på væggen - men det er fint for nu!


Væggen, som den så ud sidst - ret utroligt, hvad et billede kan gøre.

PS: jeg blir ved med at undskylde med den der give-away! Sorry, den skal nok komme! Print denne artikel

12 kommentarer:

  1. Rigtig fint billede. Jeg tror, det vil ændre karakter med en anden ramme, men det er svært at sige, hvad der er bedst. Kan godt følge dig i, at guld ikke rigtig passer ind.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Elin - du har ret, og jeg har i hvert fald siden sidst besluttet at guld skal dø:-) tak for din mening

      Slet
  2. fint billede og en lækker stol:)

    SvarSlet
    Svar
    1. mange tak Sonja - jeg er også bare blevet vild med min gamle stol, som har stået gemt væk i flere år ellers. Maling gir bare nyt liv!

      Slet
  3. Det var da en skøn ting lige at finde i gemmerne :D
    Det er et rigtig flot billede der passer rigtig godt ind.
    Dog er jeg enig i at guldrammen måske ikke lige er sagen.
    En sort ramme tror jeg ville være helt perfekt.

    Det er godt nok et fint hjørne :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Fru Roed - skønt navn i øvrigt:-) tak for de pæne ord. Jepp, har besluttet at rammen skal ændres....

      Slet
  4. Ohhhh noo ikke en guldramme. Hva mæ at male den sort ligesom dit spejl??

    SvarSlet
    Svar
    1. tak kære Bettina, din mening betyder meget for mig. Jeg har tænkt at male rammen sort inderst og så prøve med sølv yderst, og så slibe lidt, så det sorte titter frem???? Ellers kan jeg jo male det sort igen tilsidst!

      Slet
  5. Jeg synes ikke, du skal male den ramme; sæt evt. et spejl i til et andet rum. Prøv lige at holde det på højkant så højden passer, og afstanden til vinduet er den samme; et billede skal aldrig hænge lige præcis midt på en væg eller for højt oppe. Ser det godt ud at vende billedet, og du alligevel skal have en anden ramme, kan du få glarmesteren til at beskære kanterne, så de passer. For mig ser billedet ikke tosset ud, hvis du vender op og ned på det, men det kan du bedst selv se.
    Elsebeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg var osse i tvivl med den ramme - men nu har jeg så besluttet at den får lov at blive på billedet i en ny farve. Sjovt nok kan jeg godt se på mit foto her at billedet hænger for højt ....

      Slet
  6. Jeg synes også du skal male rammen sort eller udskifte den, så tror jeg det bliver rigtig godt. Jeg synes billedet hænger lidt højt. Ellers en fin side du har her:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej - mange tak, dejligt du kan li min blog. Ja, jeg må igang med sort maling og måske lidt sølv ovenpå - vi får se. Tak for hilsen

      Slet

Tak fordi du havde lyst til at give dit bidrag - glæder mig til at læse det:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...