Sidevisninger i alt

torsdag den 29. maj 2014

Guldklumper til hele landet!

Det er meget længe siden, jeg har fortalt dig om nye skønne produkter i min webshop Øshopping.dk. Men nu er der virkelig en god grund til, at jeg husker det!  

Jeg har plaget længe, men i sidste uge hvor de allerførste økologiske Samsø kartofler kom til salg i vejboderne, har jeg fået overtalt én af de allerdygtigste landmænd herovre til at sælge dem hos mig. Det er jeg ret så glad for:-)

Så nu kan du få sendt de gule guldklumper direkte fra bondemanden på Samsø og hjem til dig i dit eget køkken. Så blir det ikke mere autentisk og lækkert! Kig forbi Øshopping.dk og vær sikker på at få nogle af de første.


25 kr for 1 kg af sorten Solist - snart kommer der yderligere en sort til salg.



Og så kan jeg bare ikke la' vær' at vise dig den her - Samsø er andet end kartofler og jordbær. I år kan vi netop nu nyde synet af den her smukke blomstrende purløgsmark. Det er næsten som i Provence:-)


Her er godt nok til mange kartoffelmadder eller æggekager! Nå, men jeg kan røbe at de selvfølgelig dyrkes, fordi de skal sælges som frø:-)


Af andre skønne nyheder i Øshopping.dk er der denne her Solbærcoulis med estragon fra Samsø Landkøkken. Tyk solbærsirup med en snert af noget krydret - smager SÅ godt oven på min youghurt sammen med den økologiske kranola.


Og denne her er en Jordbærsirup med knust chili - en udgave, der blev speciallavet i 12.000 stk som julegaver til Arlas personale. Den blev så populær, at den nu indgår i det alm sortiment. Smager skønt på salater og oste. Beklager den ringe billedkvalitet!

Kig forbi Øshopping.dk og se hvad der ellers frister - så sender jeg nye øko Samsø kartofler til dig snarest muligt:-) Print denne artikel

2 kommentarer:

  1. åh hvor er det skønt, at du har den fine webshop så vi andre kan få glæde af Samsø´s råvarer! Mon du også har en rigtig butik hvis jeg en dag skulle slå turen forbi Samsø?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ville da være så hyggeligt at få besøg af dig, og da min webbutik er godkendt som detailhandel, må jeg også gerne sælge ved døren:-) Jeg har ikke officielle åbningstider, men mit lille lager er i et anneks hvor jeg bor:-) Du skal være mere end velkommen Marian:-) KH Marianne

      Slet

Tak fordi du havde lyst til at give dit bidrag - glæder mig til at læse det:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...