Sidevisninger i alt

fredag den 15. juli 2011

Nyt legetøj

Nyt udstyr til pyntning af de fine kager, jubii:-) Min veninde kom i går med min del af en fælles pakke, som vi havde bestilt fra en velassorteret netbutik i Holland, og som vi gerne vil give de bedste anbefalinger til jer andre kage-pynte-nørder. Butikken hedder deleukstetaartenshop.nl, og du kan jo selv kigge dig lidt omkring - det er helt gratis bare at kigge:-). Man kan nemt gå amok - nu er du advaret!



Først og fremmest kan man købe en virkelig god fondant, som er meget nem at indfarve og god at arbejde med - og en del billigere end de kendte mærker herhjemme. Den er hvid/vanille og ligger i pakker af 5 kg, som nemt kan holde sig længe, og ellers fryses ned i op til 2 år. Sådan 5 kg fondant koster inkl porto delt mellem 4 personer 210 kr. Og det er en god pris.

Jeg ved, der venter et par børnefødselsdage, hvor jeg har lovet at komme med kager, så derfor er det rart at have fondant på lager. Vi købte 20 kg i alt!!!! Portoen koster kun 70 kr uanset vægt til Danmark, og vi har købt flere gange. Desuden leverer de hurtigt, der går max en uge inden man har sine varer.

Jeg måtte så også liiige købe en snemands-udstikker og sne-fnug-udstikker! Ja, ja man må være klar!!! Og desuden et nyt sæt med nogle små enkle blomster, og alm runde udstikkere, som jeg har manglet flere gange. Desuden en bøtte med lyserødt marshmallow fluff!!! Totalt anti-øko!! Ved ikke lige, hvordan jeg forklarer hvorfor jeg måtte eje det, men forestiller mig det kan anvendes som frosting på cupcakes. Vi får se - og så håber jeg ikke Økologisk Landsforening læser med i dag!! LOL Print denne artikel

9 kommentarer:

  1. Det er farlig læsning det der! Men jeg må hellere få brugt noget af lageret, inden jeg shopper mere ;-)

    SvarSlet
  2. Det er nu .nl Men billigt og nemt er det.

    SvarSlet
  3. Uhhh ja... Det er også en af mine ynglings butikker... og der er store besparelser at hente der... Og hvad man har sparet, har man tjent og så kan man jo købe for det også ;);)

    kh Susanne

    SvarSlet
  4. Dejlige ting du har fået dig !

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  5. Tak for tippet. Det må der kigges lidt nærmere på.

    SvarSlet
  6. Tak for hilsner alle sammen - dejligt, hvis I kan bruge tippet. Og tak Irene - jeg retter til nl!

    SvarSlet
  7. In many cases, a person will reach a point where they
    desperately seek relief and solutions for their issues.
    Go here to instantly download Yeast Infection No More Book What precisely makes Yeast Infection No More Book unique is the degree of focus
    that is given to each and every aspect needed to
    attain permanent escape from candidiasis linked symptoms.
    Located within blocks of the train station where the Tren a las Nubes departs, this stretch of 7 or 8 blocks began
    100 years ago as the cultural centre of the city,
    unfortunately falling into disrepair over the years, then only
    to be rescued 10 years ago by the city's current mayor. Barak occurs for one Social gathering in one these kinds of gem stones. Her new Bluetooth Headset is obviously the latest model.

    Feel free to visit my web-site Andreyev

    SvarSlet
  8. Repairing Small Cracks in Concrete Floors: Determine the Damage.
    First, ready mixed concrete in Sunderland can help you get your construction job done faster.
    It is advantageous for the customer to compare the prices for an additional dumpster rental from the
    normal waste removal company against an offer made by a
    collector that will place a dumpster for a one-time pickup.

    SvarSlet
  9. Use a cheesecloth to strain the puree and then pour it into an airtight container.
    As well as in this article I am going to explain why and how to use it to cultivate hair - According to
    dermatologist Marianne ODonoghue its the most proven supplement for growing
    a prolonged mane. Sometimes, this process starts from the temples and goes back,
    and sometimes it begins from the top of the head.
    Since ages coconut oil has been used for curing skin as well as hair problems as it has anti
    fungal and anti bacterial properties. Many people use hair greases to keep their hair moisturized.



    Take a look at my web blog: bridal hairstyles

    SvarSlet

Tak fordi du havde lyst til at give dit bidrag - glæder mig til at læse det:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...