Sidevisninger i alt

lørdag den 2. juli 2011

Øko citronen er sur i dag!

Generelt vil jeg gerne være positiv - det håber, jeg I synes, jeg normalt er! Men warning - det er jeg altså ikke i dag!

Se lige de her totalt mislykkede vafler!! Jeg havde besluttet at skulle afprøve den nye vaffelbager, som I måske kan huske, jeg har købt for nogle uger siden på nettet hos Imerco ..... det er lørdag, og her skulle være morgenfest! Jeg har aldrig før ejet sådan en vaffelbager, så det var jo en skelsættende begivenhed at starte den op. Men, men, men ..... dyret kan bare slet ikke varme nok. De her vafler har begge to ligget fastspændt omkring 7-8 minutter hver, og der sker bare ikke en skid, selv om den er skruet op til max varme. Ingen farve, halvrå og helt bløde og slatne!!!! Det er da nedtur - jeg må nu ha' klaget til Imerco, og er spændt på hvad de sir. Dyret var jo billigt, 149 kr - og det er sikkert der, skoen trykker. Den er squ for billig. Nu gider jeg bare ikke bruge 65 kr i porto for at sende skidtet tilbage! Vi må se ....


Ud over det er jeg vågnet med mega hovedpine og det pisseregner og er helt gråt ........ fed start på weekenden! Så NU beslutter jeg i dette sekund, at jeg lige så godt kan gå linen ud - jeg beslutter LIGE NU at jeg skal tabe mig 10 kg HURTIGT! Tror det må være et tegn med den vaffelbager!!!!! 10 kg lyder af meget for de fleste - desværre er det kun en brøkdel af det, jeg ville have godt af at tabe mig!!!!

Så vafler bliver om lidt erstattet af 1 hårdkogt æg og en skive ristet rugbrød UDEN smør Tante Sød!

Så nu ved I, hvad I kan vente de næste uger - billeder af nok nærmest ingenting og sure indlæg..... håber I hepper lidt på mig. Og at jeg blir sød igen! Print denne artikel

5 kommentarer:

  1. Hep hep herfra. Det skal du nok klare.
    /Sandra

    SvarSlet
  2. Uhjj, hård kost sådan en lørdag morgen!
    Ikke fordi jeg vil tvære salt (eller citron) i dit sår, men mit billige vaffeljern laver formidable vafler. Så det behøver ikke være der, skoen trykker.
    Jeg håber, at du hurtigt kommer over de dumme vafler, at din sunde morgenmad smagte godt, og at din påbegyndte kur snarligt gør dig glad igen :)

    SvarSlet
  3. Tak Cphfoodie - det håber jeg! Får brug for dine hep:-)

    Dejligt at blive forstået, Bitten:-) Fint at høre du har en billig vaffelbager, som er udmærket. Jeg har lige skrevet til Imerco, så nu ser jeg hvad de siger.
    Ja måske var det meget godt at den ikke duede - jeg trænger sådan til at smide noget af flæsket så jeg kan få noget mere energi! OG humør! Tak for hilsen

    SvarSlet
  4. Glæder mig til at følge med den næste tid. Jeg synes altid man bliver i godt humør af at komme her, og altid noget lækkert at finde er her jo også. At det så bliver sund-kost den næste tid, passer mig perfekt. Skal nemlig også smide mindst 10 kg. Så kigger spændt med og hepper meget gerne på dig :)

    SvarSlet
  5. Hej Tutsi - hvor er du super sød, skønt at høre du synes du altid bliver i godt humør og kan finde noget lækkert. Det blir jeg altså glad for at høre:-)
    Super, hvis der er andre end mig, der gerne også vil smide 10 kg eller mere! Det kan så være vi ligefrem kan få det sjovt med det, og holde hinanden lidt i ørene og i fortsat godt humør. Tusind tak for din hilsen
    KH Marianne

    SvarSlet

Tak fordi du havde lyst til at give dit bidrag - glæder mig til at læse det:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...