Sidevisninger i alt

torsdag den 7. juli 2011

Postbudet ringer altid 3 gange.-)

Inden jeg skulle ud af døren i dag, nåede jeg lige at tage imod postbudet, som kom med den sidste pakke i min pakkeleg, og jeg vidste jo den kom fra Piskeriset - den skønne Quinde.


Pakken var meget speciel, sådan med nogle uhyrer af en slags .... der kan nemt være noget børnelegetøj, jeg ikke er opdateret på...det var godt nok spændende ...og der var virkelig meget tape klistret rundt om!!


Og se så lige for nogle overdrevent lækre sager, det var da helt vildt, så meget, der lå i æsken og alle sammen nogle supergode ting, som jeg virkeligt er glad for. Først den hvide fairtrade Divine chokolade med jordbær, åååhh den kender jeg og den er så god. Da jeg jo har sagt noget om, at jeg skal tabe 10 kg hurtigt, så skyndte jeg mig at lægge den nederst i min bageskuffe!
Men ellers var der sådan en smart lagkage-flødeskums-pynter, som jeg ikke har i sortimentet, så også helt perfekt. Dernæst ligger her en sjov nøglerings-gris med lys og lyd!!! Uundværlig! Ha ha - min hankat synes den er super at lege med. Så kommer der en cool lille dåse med lip gloss og en guldglimmer neglelak, som jeg helt sikkert får brugt, og så et fint kort fra Piskeriset.


Men det stopper ikke engang ved det - Piskeriset har også sendt søde servietter med muffins, en pose øko peber og en pose øko vanille (uhh lækkert) og bitte små muffin eller konfektforme.
Godt nok en hel gavekurv det her - virkelig fedt at modtage, og får helt sikkert brugt alle tingene. Tusind tak, Piskeriset,


Og sørme om ikke posten også i dag havde min store garnpakke fra Stof og Stil med til mig - åhh, den har jeg også glædet mig til. Jeg har ikke lavet noget kreativt, fordi mit job har slidt på mig længe med deraf manglende energi, men nu er det sommer, så nu skal jeg have et håndarbejde til min ferie. Og det bliver et af de større - jeg faldt pladask for det her hæklede mormor-tæppe Hjemme hos Xenia, så nu skal der hækles 366 firkanter plus det løse ... for slet ikke at tale om alle de ender, der skal hæftes!!! Ren terapi. Bortset fra at jeg ikke har hæklet en eneste maske i over 20 år, så skal det nok blive sjovt. Jeg kan nok ikke la' vær' med at vise det frem i ny og næ.

Det var svært at vælge farverne - men nu bliver bundfarven den helt lyse, og så ellers i grønne og et par baby blå nuancer. Jeg var nu også meget fristet af en rød/lilla/pink farveskala ,..... men det må blive en anden gang! Jeg skal på nettet for at lære at hækle firkanter! Vi ses - måske først om 366 firkanters tid! Print denne artikel

2 kommentarer:

  1. Hæhæ - der har været gotiske lysestager i :-D

    Dejligt at du kunne lide det - jeg hyggede mig en del, mens jeg pakkede den ;-)

    SvarSlet
  2. Gotiske lysestager - hvor avanceret, det havde jeg aldrig gættet:-) Nu blir jeg nysgerrig efter at se dem - ha ha

    Du kan tro, jeg kan li' det hele! ja, det er ret hyggeligt at pakke de gaver. Det er spændende, hvad du selv modtager nu

    SvarSlet

Tak fordi du havde lyst til at give dit bidrag - glæder mig til at læse det:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...