Sidevisninger i alt

torsdag den 15. december 2011

Flere kræmmerhuse

Nogle ku' godt li' kræmmerhusene. Men de var jo allerede foræret væk. Så jeg måtte i gang igen med et par nye sæt. Som også er lovet ud. Hvis du også kan li' dem, så er de nemme og hyggelige. Og for en gangs skyld noget, der ikke gør dig tyk her på min blog:-)


Jeg har købt materialer i Panduro, men du kan jo nemt bruge hvad du har ....dog er det godt at have et pap-kræmmerhus at sætte det hele på. Det giver god holdbarhed.


Nu er der ikke længe til jul - nyd dine dage Print denne artikel

2 kommentarer:

  1. Nøj, hvor er de fine, og de passer fint som indpakning til de brændte mandler jeg lige har lavet.

    SvarSlet
  2. ej hjemmelavede brændte mandler - det ville da være perfekt. Det har jeg aldrig selv lavet og jeg kan ellers rigtig godt li' dem. Er det nemt nok? Nogle fif? Kommer der en opskrift ovre hos dig?

    SvarSlet

Tak fordi du havde lyst til at give dit bidrag - glæder mig til at læse det:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...