Sidevisninger i alt

fredag den 9. december 2011

Perleblogger hos Karen Klarbæk - velkommen til nye besøgende

I dag har jeg æren af at være perleblogger hos Karen Klarbæk - hvis blog jeg er vild med for den evige strøm af inspiration til boligindretning, gode køb og ikke mindst kreative sysler med mange opskrifter. Og så har Karen bare en lys og let blog på alle måder, hvor det altid er rart at kigge forbi.

Så hvis du er ny besøgende via Karen Klarbæk, så hjertelig velkommen hertil Tante Sød - jeg håber, du får lyst til at kigge dig lidt omkring. Jeg blogger først og fremmest om mad "lavet fra bunden", og allerhelst fremstillet af økologiske råvarer. Da jeg elsker at bage, er her mest i den afdeling. Dertil er jeg vild med kreative sysler, så det vil du også finde i ny og næ. Og sjældnere kaster jeg et indlæg om noget andet, og måske i den mere personlige afdeling. Men du får lige et par stemningbilleder fra min blog ...


Det her tæppe hæklede jeg i sensommeren .... et stort men skønt håndarbejde ...


Og et nærbillede ...


Jeg blev så vild med det, at jeg også måtte lave et tilsvarende i pastelfarver ...


De sidste måneder er her produceret et hav af nisser, som jeg strikker og filter .... de har været meget populære...


Jeg har selvfølgelig også prøvet Karens opskrift på tykke og lækre grydelapper ...


Her bliver af og til lavet store lagkager med fondant-overtræk og pynt...


Og lavet sunde tærter med artiskokker og rugmel ...


Eller en indisk suppe med kylling og mange krydderier ...


Og så var der lige en børnefødselsdag...


Og en hæklet poncho til den samme lille pige ....


Og fine cupcakes .....


Og gulerodsmuffins ...


Og en karryret .....


Og det er jo jul, så her er også vanillekranse ....


Og nå ja lidt boller og brød er her ofte .....

Igen velkommen til, og håber du får lyst til at blive hængende. Du kan selvfølgelig også finde Tante Sød på Facebook. Print denne artikel

3 kommentarer:

  1. Super spændende blog du har. Jeg glæder mig rigtig meget til at følge med.

    SvarSlet
  2. Hej diy - tusind tak, det er skønt at høre du fik lyst til at være fast læser her. Håber jeg kan leve op til dine forventninger. Tak for hilsen. KH Marianne

    SvarSlet
  3. PS: smuttede selvfølgelig også lige forbi din blog, som bestemt ser super ud, så vi mødes osse der:-)

    SvarSlet

Tak fordi du havde lyst til at give dit bidrag - glæder mig til at læse det:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...