Sidevisninger i alt

tirsdag den 14. januar 2014

VINDER af 5:2 kogebogen

..... tra da da blev Birgit Rothmann:-) Jeg havde faktisk lovet at trække lod i søndags, men fik lige begravet mig selv i påtrængende opgaver, så beklager det først kommer nu.

TUSIND tak til alle, der har villet deltage, tusind tak for så mange dejlige hilsner og for at så mange af jer deler ud af små personlige historier. Jeg ville virkelig ønske, jeg havde en bog til jer hver! Lige sådan ville jeg gerne kommentere mange af jeres kommentarer, men tiden gør at jeg må nøjes med en fælles hilsen her.


Nu er jeg selv på 4. fastedag, og det går stadig ret fint. Jeg er dog begyndt at faste fra kl. 18 en dag, og næste dag (som er fastedagen) spiser jeg nu et let måltid på max 500 kalorier om aftenen og så normal morgenmad næste dag. Hvis jeg "kun" fastede fra kl. 18 til kl. 18 næste dag, dvs spiste normal aftensmad begge dage, ville jeg faktisk få flere kalorier samlet set end som jeg gør nu. Det er også mere som bogen anbefaler. Det kører fint - jeg er helt sluppet for alt hvad mange ellers oplever af hovedpine, kvalme, svimmelhed, fryseture osv.

Selvfølgelig er man sulten, når man når aften - men det er til at holde ud. Og man nyder virkelig sit måltid med mere meget bevidsthed. Jeg læser ofte lidt i Per Brændegaards bøger om Mindful Spisning og Slankekurs - det støtter mig mentalt og giver en god grounding og bevidsthed. Jeg kan kun anbefale at koble det mentale og emotionelle bevidsthedsarbejde på projektet, så det ikke kun bliver "ren kropsarbejde". Det er oplagt at kombinere, synes jeg. Jeg tror på det hele menneske!

Inden så længe kommer her endnu en give-away med en anden dansk bog om 5:2 - so stay tuned!

Print denne artikel

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du havde lyst til at give dit bidrag - glæder mig til at læse det:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...