Sidevisninger i alt

onsdag den 1. juni 2011

Kat-fight om vigtige værdier ...

Det er skønt at have opbakning på hjemmefronten. Af dele fælles værdier med nogle af sine bedste venner. Det ser i hvert fald ud til at Katze 1 og Katze 2 støtter udbredelsen af økologi .....

Hov - hvad var det hun stillede der?? Den plejer da ikke at stå på stuegulvet .... afsted i høj fart ....hvem kommer først...
 Snuse og kigge .....
 Hop, nu er kassen min .... Emil har bare at holde sig udenfor!
 Næh, så nemt skal hun ikke ha' det .... man ka' da lige prøve at stikke en pote ind her forneden... det opdager hun nok ikke...
 Du holder dig bare udenfor, som jeg sagde fra starten....
 Hvis man ikke kan høre, så må man føle ......
 Jeg sir' jo, jeg ikke opgir' så nemt.....
 Det ka' være at pote ovenfra virker bedre.....
 Hov, var der én, der råbte at vi skal være søde ved hinanden...
 Nå, men SÅ er kassen i hvert fald min NU..
 Næh, jeg prøver lige fra den anden side .....
 Og jeg er klar til kat-fight......
 Prøver den der med at lade som ingenting....
Så lykkedes det vist - det er mig, der er mest øko-kat! Print denne artikel

6 kommentarer:

  1. *LOL* jeg er flad af grin! Det er da lige sådan de tænker, kan se det på dem :-D

    Katte er bare så nysgerrige, ligeså snart der er noget der ikke plejer at være der, så skal det undersøges....
    De er skønne dine katte!

    Mange hilsner
    Birthe

    SvarSlet
  2. haha hvor er de fine :) har faktisk også overvejet at anskaffe en legekammerat til vores møgdyr, for de må virkelig have glæde af hinanden.

    SvarSlet
  3. Hahaha :-D
    Åh, de er lige til at kramme!
    Vores ene kat har også kastet sin kærlighed på en tilsvarende kasse, og den har vi derfor flyttet ind i stuen. Hun har i det hele taget et meget lidenskabeligt forhold til kasser :-P

    SvarSlet
  4. Smiler til jer:-)Helt rigtigt både det med nysgerrighed over for alt nyt, og at kasser generelt har det med at være interessante:-) Og så kan jeg klart anbefale en lille legekammerat. Mine er som søskende (der er 8 år imellem dem), de elsker hinanden og er irriterede på hinanden på skift! Men jeg har selv klart mindre dårlig samvittighed, når de er alene hjemme, fordi jeg ved de har hinanden. Det er sikkert menneskefølelser, men alligevel.... og lige netop nu har katteinternaterne mange mange katte de gerne vil videreformidle, fordi der kommer så mange killinger, som de skal have plads til. Go for it Carla!

    SvarSlet
  5. Tak, Voksenmis:-)Det var faktisk dig, jeg tænkte på, da jeg fik den taget, fordi du havde efterlyst flere kattebilleder:-)

    SvarSlet

Tak fordi du havde lyst til at give dit bidrag - glæder mig til at læse det:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...