Sidevisninger i alt

søndag den 5. juni 2011

Morgengry...

I dag får I bare en lille hilsen fra meget tidligt i morges:-) Nu hvor det blir' så tidligt lyst vågner de to pelsdyr meget meget tidligt. Og først forsøger de at hoppe rundt oven på mig, puffe til mig osv. De vil op! Der skal ske noget! Men det bliver vi nu trods alt tre om at bestemme:-) Selv om de næsten altid løber med sejren, så ikke lige her ...

Lige så snart jeg har et par fridage, vender jeg op og ned på dag og nat. Jeg elsker stille aftener .. så de sidste dage går jeg først i seng omkring 2.30. Og så holder det jo ikke at stå op, bare fordi det blir' lyst.



Så de stakkels understimulerede katte må klare sig med at ligge i vindueskarmen i soveværelset og snuse til morgenduftene gennem det åbne vindue, og nysgerrigt håbe på der flyver en fugl forbi lige ud foran dem. Der  er kig ud over de mere moderne ejendomme bagved - hvis man kigger godt efter, kan man se tårnet i Zoologisk Have. Her er rigtig flot nytårsaften, skal jeg hilse og sige:-)  

Jeg har tit rigtig, rigtig dårlig samvittighed over at kattene ikke kan komme ud. Mig som har så travlt med at alle køer skal på græs!!!!! De ser ud til at have udlængsel lige som mig selv. For pokker, jeg håber at vi næste sommer har vores egen græsplæne! Det eneste jeg trøster dem med, er at de blir' kysset og kælet med hver dag, er fri for at komme op at slås og ikke risikerer at blive kørt ned af en bil! Og at jeg for øvrigt har fået dem begge da de kun var 6 uger, fordi de ellers skulle være druknet! Så jeg håber alt i alt at de tilgir' mig:-)
Print denne artikel

3 kommentarer:

  1. Jeg er bombe sikker på af missekattene har det så godt hos dig..
    Lidt udlængelse har vi jo alle.

    SvarSlet
  2. Hehehe! Vores katte begyndte også at stå lige lovlig tidligt op (og jeg sover i forvejen for lidt), så nu lukker vi ind til stuen hver aften, og så kan de bimse rundt der. Men jeg krydser også fingre for, at I alle kan komme på græs - det er stærkt vanedannende at kunne smutte ud i haven sådan en dejlig sommerdag :-)

    SvarSlet
  3. @Mette - TAK, jeg håber du har ret:-) Det er dejligt at få at vide

    @Piskeriset - jeg kan sagtens forestille mig det vanedannende! Måske er det med haver som med kager! LOL

    SvarSlet

Tak fordi du havde lyst til at give dit bidrag - glæder mig til at læse det:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...