Sidevisninger i alt

onsdag den 22. juni 2011

Pakkeleg - vil du være med?

Jeg deltager i en hyggelig pakkeleg hos FletogSjov - og i dag ringede posten på døren og overbragte pakken, som jeg har gået og været spændt på at modtage.

Ihh, jeg elsker bare pakker - og hvem gør ikke det? Den så sådan her ud - rigtig fint papir og med et kært kort, som jeg vil gætte på er hjemmelavet:-)

VIL DU OGSÅ HA' GAVER?


Se kortet - med en lille fin taske, en stilet og en cocktail ... så er der party!


Inden i pakken var der flere søde og hyggelige små gaver - en lille fin toiletpung, to sjove naturtro æbler af en slags papmaché, 4 små hjerter i blondestof med små knapper på og endelig en sjov strikket grissebasse med krølle på halen - jeg er sikker på, det er en øko-gris!

Legen går ud på, at jeg så nu sender en pakke tilbage til Birgit fra FletogSjov - jeg har fundet ud af hvad, det skal være, så den bliver afsendt meget snart.

Lad os holde legen i gang LÆNGE - så hvis du er med, så skriv dit navn i mit kommentarfelt - de 2 første, der skriver, sender jeg så en pakke til, og I skal sende én tilbage til mig. Forstået? Altså, man sender hver 3 pakker og modtager hver 3 pakker! Og laver selvfølgelig indlæg på sin egen blog, så legen kan fortsætte.

Er det ikke lidt hyggeligt...

Print denne artikel

7 kommentarer:

  1. Jeg er i legehumør - så jeg vil gerne være med :-)

    SvarSlet
  2. Perfekt, Piskeriset - sender du mig lige din adresse på marianne@optimind.dk? Så går jeg i tænkeboks på en pakke til en legesyg:-)

    SvarSlet
  3. Nu har jeg luret til den leg et stykke tid. Jeg er med. det lyder altså som en rigtig sød og sjov leg :-)

    SvarSlet
  4. Hej Vibeke - alletiders, dejligt du vil være med. Og jeg mener ikke, jeg har set dig her før, så velkommen til:-) Vil du også sende mig din adresse på marianne@optimind.dk, så jeg kan sende dig en pakke inden for nogle dage:-)
    Mange hilsner Marianne

    SvarSlet
  5. Herligt du forstod hintet til din madblog ;)

    SvarSlet
  6. Det kan du tro - æblerne ligger nu i en fin hjemmelavet glasskål i stuen og øko-grisen holder øje med dyrevelfærden her i huset:-)

    SvarSlet
  7. Ahaa, its pleasant dialogue regarding this paragraph here at this blog, I have
    read all that, so now me also commenting here.


    My homepage :: football shirt display frame
    My web page > 666 football shirt

    SvarSlet

Tak fordi du havde lyst til at give dit bidrag - glæder mig til at læse det:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...