Sidevisninger i alt

fredag den 3. juni 2011

Stop Spil af Firmafrugt

Jeg er godt nok ved at blive en uudholdelig duskedreng! Nu er jeg også begyndt at tjekke skålen med firmafrugt fredag eftermiddag inden jeg går hjem fra arbejde! Så bare en opfordring, hvis du også er heldig at have gratis firmafrugt - tjek lige frugtskålen - det er der sikkert ikke så mange andre, der husker ....

Der lå 6 lidt runkne appelsiner, som ingen åbenbart havde gidet og skrælle på 2 uger. Vi er ikke så mange i vores lille konsulenthus, og det er mig, der tager afsted hver mandag formiddag for at købe frisk frugt til os - fordi jeg så er sikker på, at vi får så meget øko som muligt:-)

Mændene spiser sjovt nok mest bananer, har jeg fundet ud - hvis de da overhovedet rør' frugt i det hele taget. Kvinderne vil gerne ha' lidt af det hele. Den her uge havde vi æbler, pærer, bananer, en stor dejlig ananas, som jeg skærer ud, når vi har et fælles møde om eftermiddagen. Og så de her appelsiner - kolleger er åbenbart lige som børn. Det skal helst bare kunne puttes direkte ind uden at have besvær med at skrælle osv.:-)
 Indeni var de jo stadig rigtigt saftige og duftede godt....
De blev presset med rugbrødsmotoren - og se nu lige hvor et lækkert stort glas, der kommer på køl og kan nydes med isterninger senere ... det er altså et helt ok koncept det her Stop Spild af Mad:-) Print denne artikel

6 kommentarer:

  1. Skøn udnyttelse af al frugten! Det kan vi i Stop Spild Af Mad meget godt lide :-)

    KH
    Selina

    SvarSlet
  2. Tak, Selina - hvor er det flot, at du tar' dig tid til at skrive opmuntrende kommentarer til os alle:-)

    SvarSlet
  3. Naturligvis! Det er så prisværdigt at restemad-trenden er ved at brede sig - det er vi i Stop Spild Af Mad så glade for!


    KH
    Selina

    SvarSlet
  4. It's in fact very difficult in this busy life to listen news on TV, therefore I just use internet for that purpose, and take the most up-to-date information.

    Look into my web site ... Chios interior design

    SvarSlet

Tak fordi du havde lyst til at give dit bidrag - glæder mig til at læse det:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...