Sidevisninger i alt

lørdag den 11. juni 2011

Webshopping plus det løse

I dag blir' her vist ikke rigtigt lavet mad, tror jeg ikke .... man ved aldrig. Bortset fra den kage, jeg er ved at lave til i morgen, hvor jeg skal besøge gode gamle venner og deres halvstore unger. Amalie på 10 år har aflyst en veninde-sove-aftale, fordi hun hørte, jeg skulle komme. Det glæder mit gamle Tante Sød-hjerte:-) Meget endda! Så jeg prøver at leve op til æren ved at tage en fin overraskelses-kage med, og selvfølgelig også en lille sommergave til ungerne. Kattens Værn behøver vel ikke arve det hele!

Når jeg ikke har nye opskrifter at blogge om, kan jeg lige vise ugens net-indkøb. Jeg shopper bare mere og mere på nettet. Det er godt nok nemt. Vupti, 5 min - det kan klares i enhver lille pause. Jeg er til fals for alle de der nyhedsbreve, jeg efterhånden er tilmeldt. Og så bliver det sendt direkte til ens arbejdsplads, så man ikke behøver gå i butikker eller på posthuset. I Love It. Særligt når der er fragtfri, så er jeg meget hurtig på tasterne, og kan pludselig ikke leve uden hverken det ene eller det andet tilbud. Jeg køber vist snart noget hver uge for tiden .... tøj, skønhedspleje, mad, køkkenting, brugskunst - hvad som helst! Og DET LØBER OP, TANTE SØD! Godt min bankmand bor langt over i det jyske - så går det nok:-)

Er jeg den eneste, der har det sådan? Køber I også tit ting på nettet? Kan I anbefale nogle gode sider?


Denne gang var det Imerco, der havde gode tilbud. Jeg har længe ønsket mig et vaffeljern, altså som i rigtigt længe. Det er med vafler som det var med jomfruhummere i mit liv - jeg har aldrig fået dem. Jeg har aldrig haft sådan et, jeg kender ikke nogen, der har sådan et (tror jeg da ikke), og jeg havde ikke engang sådan et som barn! Traume! Nu har jeg et! Jubi. For sølle 149 kr har jeg fået ro i sjælen. Måske kun lige i 10 minutter, men det er da også noget. Og så var der også lige det her Rosendahl forrådsglas - og jeg købte også et mandolinjern - det ligger stadig nede i bilen. Når man bor på 5. sal, så er det ikke alt, der kan komme med op samme dag:-)

Det var iøvrigt superservice fra Imerco - et par timer efter jeg havde bestilt fik jeg mail om, at varerne var pakket, og de blev leveret næste dag på arbejdet. Det er da effektivt.

Nu skal der meget snart laves vafler. Det kan godt være, det ikke er verdens bedste kvalitet til den pris, men jeg kommer sikkert til at bruge det et par gange om året, og så holder det nok til det. Nu mangler jeg kun den bedste opskrift på vafler - nogen, der kan hjælpe med sådan en?

Jeg må lige tænke over, hvad glasset skal indeholde ....


Og så er Olivia igen hoppet ned i en kasse. Denne gang med låg!!!! Jeg har købt 2 picnickurve, som skal bruges, når jeg forhåbentlig får solgt min lejlighed og får købt et rækkehus. Til at bære ting fra mit køkken og ud i min nye have. Så de er købt for at sende energi til Universet, om at jeg gerne vil bede om en have.

Olivia åbner selv låget, og ligger lidt nede i den med låget lukket - når hun altså ikke har fået det skubbet helt tilbage. Så ligger hun der i 10 minutter inden hun kigger ud på verden igen. Måske man bare skulle gøre som hende. Gemme sig i en kasse med låg, og vente indtil man har lyst til at se virkeligheden i øjnene igen.... Print denne artikel

2 kommentarer:

  1. Du er bestemt ikke den eneste der elsker at køber alt muligt over nettet. :)
    Jeg vil påstå, at 90% af mine køb finder sted på den måde.
    Jeg bor i en relativ lille by, så det er skønt at surfe lidt rundt på nettet, og stadigvæk have adgang til alle de lækre ting, man ellers ikke vidste man måtte eje ;)

    SvarSlet
  2. Hej Apple - velkommen her, og tusind tak for hilsen. Det er altid skønt at se nye læsere.
    Jeg kan godt forstå at det er ekstra fint at handle meget på nettet, når butikkerne ikke ligger lige om hjørnet. Og det er skønt at man kan gøre det i fred og ro på alle tider af døgnet. Bare man kan styre det - men jeg synes nu selv jeg er særdeles fornuftig, og også er prisbevidst og ikke kun lader mig friste over evne:-)
    God pinse

    SvarSlet

Tak fordi du havde lyst til at give dit bidrag - glæder mig til at læse det:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...