Sidevisninger i alt

lørdag den 7. juni 2014

Pinseglæde:-)

Med et par fotos fra min dag i dag, vil jeg blot ønske jer alle en rigtig dejlig pinse - vejret kunne ikke være meget bedre i hvert fald:-)


Den her baby på 3 uger besøgte jeg i formiddags - hvis Perle nogensinde får lov at flytte hjemmefra sin nuværende familie, er jeg så forelsket, at Emil og Olivia (de to tykke katte, jeg har i forvejen) kan begyndte at indstille på en lillesøster:-)

Jeg har ellers altid kun villet have to dyr ad gangen - så der hele tiden er en hånd til hver. Men hende her tror jeg simpelthen ikke jeg kan lade være med at adoptere, hvis jeg får muligheden. Men indtil videre bor hun dejligt hos sin mor i en stor børnefamilie:-) Vi får se, hvad tiden bringer. Man har jo lov at drømme!


En stille pinselørdag tilbragt med kold vin, boblevand, jordbær, chokolade og nærværende samtale ved Vesterløkken Strand:-) Rigtig god pinse til jer, der fester igennem og skal se solen danse om nogle timer. Print denne artikel

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du havde lyst til at give dit bidrag - glæder mig til at læse det:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...